Tuesday, May 29, 2007

It won't make the Billboard Top 100.

My husband and I were watching television yesterday and a tampon commercial came on.

What is it with tampon commercials anyway? I genuinely do not understand why the people who make tampons, pads, and the individuals who own Wal-Mart feel the need to advertise. I mean, if you are a girl you have to use tampons or pads. It's like advertising air.

And Wal-Mart? Judging by the Wal-Mart here? Everyone is already there anyway. Why bother?

Anyway.

The tampon commerical (and I can't remember the brand) stated that it was the "NEW CARDBOARD!" version.

I was a bit puzzled by this and watched in fascination.

After the commercial was over, I looked at Jason and asked, "Who would want a cardboard tampon?"

And he replied, "Not my baby! My baby wants a...SMOOOOOOOTH APPLICATOR! Smooth applicator!"

(Sung to the tune of: Smooth Operator. By Sade.)




My life is Freaking Brilliant.

22 comments:

Angie said...

Oh, for the love of Pete. I haven't seen or heard this one yet, but wow.

Kellie said...

In all of the name that is Holy, I don't get tampon commercials, either. Really? Why?

Jason is roll on the floor, pee your pants funny. How DO you stand it??? :)

Amy W said...

Can I come live with you guys??!!

julie said...

Hahaha. Everything sounds better to the tune of Sade.

Heather @ Desperately Seeking Sanity said...

I saw the same commercial and thought the same thing.... :)

Jason is too funny... :)

Stephanie said...

You are one lucky woman to have a man with a great sense of humor.

EE said...

My husband would never bust out with something like that...I'm jealous!!!!

Rachel said...

LMAO! When I first read that line, that was the song I sung it to!

Heather said...

Jason is Hilarious!!

frannie said...

Wow- I gotta give Jason some mad props on that one!

Britmum said...

Thats bloody brilliant.

Next time make a video recording of him. LOL

Take care xx

Bethany said...

The song will never be the same!

SJ said...

Hilarious.



Yep...still laughing at that one!

Kimberly said...

Oh. My. Freakin'. Heck.

Brilliant.

Amira said...

I agree with BritMum. It's time to start putting up videos of your funny hubby. (Does anyone besides my mom say "hubby" anymore? How cheesy.)

Loved your post about your dad, too. Any man I've known who's served in Vietnam does NOT talk about it. I've heard that they just saw so many awful things and want to forget about it and not drag their family down with it.

Take care, Chick.

my4kids said...

OMG that is too funny!

Jocelyn said...

What scares me is that I could go on and on in my comment here, as I have lots of thoughts about the crud that is a cardboard applicator versus the smooth pearl kind that just ease in.

But I won't. 'Cause then I'd be kind of scary.

Shanilie said...

HAHA, I agree. I always laugh at the Playtex sport comercials....really, that's more than I needed to know....yes, we'aren't all that flexible....but playtex is.

Isn't it funny how everything in life can be turned into a song...or revised song lol

Brown Eyed Girl said...

While I agree that I don't get the idea behind tampon commercials.

I DO ONLY USE TAMPAX CARDBOARD applicators.

Any other brand of tampon does not work for me.

TMI I know..it could have been much worse.

Janet a.k.a. "Wonder Mom" said...

HA. Funny!

Mine don't have applicators...I like it straight and to the point.

and rudeness said...

OMG. Hilarious.

But at least you KNOW he listens to you when you say, "And DONT FORGET to get the PLASTIC applicator!" as he runs for the store and you figure out what to do for 20 minutes until he comes back and you sit there wondering madly at yourself that you couldnt believe you ran out of tampons...

Please tell me I am not alone here?!

Kelly M said...

Smooth Applicator! LOL so funny...have yet to see this commerical..but now when I do Iwill think of you and Jason's Comment!